Header Ads

test

Wanita Berhijab Cengengesan saat Praktikkan Cara Pakai Kondom Berduri yang Dijualnya





















rjpokerbandarQ.com - Video seorang wanita mempromosikan dan mengajar cara menggunakan ‘kondom berduri’ ini viral di media sosial sejak Selasa lalu.

Banyak diantara netizen yang melihat video tersebut mengecam apa yang dilakukan perempuan ini.

Setelah videonya viral dan menjadi bahan bully oleh netizen, wanita di dalam video ini kemudian meminta maaf.


Poker I Capsa I BandarQ I Bandarpoker I Sakong Online I Domino99 I AduQ I Tangkas









Wanita tersebut tampil kembali dan membuat permohonan maaf.
Ia menjelaskan bahwa bukan dia yang viralkan video itu, sebaliknya kenalannya yang berbuat demikian.

Saya bukan mau memviralkan. Saya buat sendiri video itu dan beri kepada sepupu dan rekan wanita dalam group WhatsApp dengan tujuan untuk menjualnya kepada mereka,” katanya dikutip dari Harian Metro.








Wanita yang bekerja untuk menjual kosmetik itu berkata, akibat tersebarnya video itu, dia terpaksa menanggung malu dan majikannya turut menerima getahnya.

“Dalam video itu saya juga ada menyebut nama sepupu saya. Video itu bukan untuk tontonan umum tetapi untuk sepupu dan kenalan wanita saja," ujarnya.

“Bagaimanapun sehari selepas saya menyebarkan video itu dalam grup WhatsApp yang hanya ada 10 orang yang terdiri dari sepupu dan rekan wanita saya, terus video itu viral,” katanya.
Akibat video yang viral itu, dia terpaksa tampil membuat permohonan maaf di Facebooknya.
Namun tindakan itu sia-sia kerana video itu semakin tersebar meluas.

“Bukan saya yang viralkan, harap semua paham. Saya bekerja dan digaji oleh toko kosmetik, gara-gara ini bos saya kena getahnya dan malu.

“Apabila saya minta maaf, semakin ramai yang sebarkan,” katanya.
Justeru, wanita itu sekali lagi memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia atas perbuatannya itu dan akan lebih berhati-hati di masa akan datang




Semoga informasi ini dapat membantu
Repost by : rjpokerbandarQ.com















Baca Disini Juga

Berita Rajapoker88 http://negaratribun.com/index.php/2017/12/04/tiduri-pacarnya-yang-masih-di-bawah-umur-mahasiswa-ini-hanya-bisa-menyesali/





No comments